طالبان افغانستان / البنتاغون نشر أرقام هجمات طالبان في أفغانستان لا يفيد المفاوضات أخبار صحيفة الرؤية - افزایش تلفات کودکان در کشور؛ در شش ماه ۴۰۰ کودک جان باخته اند.. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای.

حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ برخی گزارشها از اعزام نیروهای عملیات ویژه کانادا به افغانستان در پی سقوط شهر قندهار به دست نیروهای طالبان حکایت می کند.

تطور كبير في أفغانستان وأمريكا لن نقبل بعودة إمارة طالبان
تطور كبير في أفغانستان وأمريكا لن نقبل بعودة إمارة طالبان from arabi21.com
افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ برخی گزارشها از اعزام نیروهای عملیات ویژه کانادا به افغانستان در پی سقوط شهر قندهار به دست نیروهای طالبان حکایت می کند.

سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو.

رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کا سلسلہ تیزی سے جاری ہے اور اب طالبان نے ملک سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ اسلامی امارات افغانستان کے دروازے کرپٹ کابل انتظامیہ کے. اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. جنجگویان طالبان وارد ارگ ریاست جمهوری افغانستان شدند. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل.

امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. اس وقت تک افغانستان کے شمال مشرق میں واقع مزارِ شریف پر شمالی اتحاد کا کنٹرول تھا اور قبائلی جنگجوؤں کا یہ اتحاد طالبان کی شدید مخالفت کرتا تھا۔ به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد.

ما بعد قندوز 3 سيناريوهات لتمدد طالبان في أفغانستان أخبار سكاي نيوز عربية
ما بعد قندوز 3 سيناريوهات لتمدد طالبان في أفغانستان أخبار سكاي نيوز عربية from www.skynewsarabia.com
افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند. امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است.

چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان.

افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. نیروهای طالبان پس از آنکه در ۱۰ روز اخیر حملات خود را در مرکز ولایت‌های افغانستان تشدید کردند هم اکنون وارد برخی از نیروهای طالبان به ارگ ریاست جمهوری افغانستان وارد شده اند. ترس آمریکا از اسناد موجود در سفارتش در کابل/ واشنگتن خواستار امحا مدارک موجود شد. طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت. رسانه های افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کردند که همزمان با صدور فرمان این گروه برای ورود نیروهای طالب به کابل.

گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. طالبان این تجهیزات را که شامل خودروهای زرهی ضد مین، پهپاد و نفربر است در فرودگاه قندوز ضبط کردند. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند. اشرف غنی دیگر تنها در پایتخت قدرت را به دست دارد و مهم ترین. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل.

أفغانستان طالبان تسيطر على عاصمة إقليم نيمروز
أفغانستان طالبان تسيطر على عاصمة إقليم نيمروز from vid.alarabiya.net
در شش ماه گذشته حدود ۶۰۰۰ هزار تن در جنگ معلول شده اند و شماری از کودکان برای درمان روزانه به. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها درآمده است و نیروهای دولتی از این شهرها عقب نشینی کردند. امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند.

فیلم/ نظامیان افغانستان به ایران پناه آوردند.

طالبان ۵ ولایت دیگر افغانستان را تصرف کرد. طالبان روز گذشته پس از دو دهه به هدف تصرف قدرت به شهر کابل پایتخت افغانستان داخل. چهره ‎های سرشناس جهان که قربانی کرونا دیدار مقامات آمریکایی با طالبان برای توقف جنگ در افغانستان/ برگزاری رزمایش هوایی میان. بیانیه‌ طالبان خطاب به ملت افغانستان و همسایگان. افغانستان و پیشروی طالبان، موضوع بحث اشرف غنی و اردوغان. صلح افغانستان ، آیا مذهب حنفی مشکل اصلی مذاکره صلح با طالبان است؟ به گزارش شفقناافغانستان، ویدیویی به نشر رسیده است که جنگجویان گروه طالبان وارد. حركة طالبان في أفغانستان تقول إنها أسرت كلبا تمتلكه القوات الأمريكية المتمركزة في بخش اول: افغانستان در آستانه سقوط؛طالبان جنوب کابل را تصرف کرد حالا دیگر تنها کابل در دستان دولت افغانستان قرار دارد. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از او حاضر نشد در مورد مذاکرات احتمالی میان طالبان و دولت افغانستان اظهارنظر کند. گروه طالبان مدعی شدند که شهرهای قندهار و لشکرگاه مرکز استان هلمند به تصرف آن‌ها درآمده است و نیروهای دولتی از این شهرها عقب نشینی کردند. محمد نعیم اعلام کرده که طالبان محمد اشرف غنی، رئیس جمهور پیشین افغانستان پس از خروج از این کشور گفت که برای مانع.